شرایط ضمانت تکمیلی طلایی آروند

Warranty Card - GoldenPlus

۱) دستـگاه با مـدل و مشخصـات منـدرج در کـارت هوشمند طلایـی+ دارای ۱۸ مـاه ضمانت تکمیلی و ۳۶ ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده است.

 ۲) اگر دستگاه در سه ماه اول ضمانت دچار مشکل سخت افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، با دستگاه سالم (بدون لوازم جانبی) تعویض خواهد شد .

۳) اگر دستگاه در مدت ضمانت دچار مشکل سخت افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، درصورتی که در مدت ۱۵روز کاری مشکل مرتفع نشود، دستـگاه جایگزین تحـویل و در صورتی که در مدت یک ماه مشکل مرتفع نشود، با دستگاه سالم (بدون لوازم جانبی) پس از کسر استهلاک مدت زمان استفاده توسط مشتری تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن دستگاه در انبار شرکت دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض خواهد شد

۴) عملکرد مطلوب شارژر و باطری دستگاه شامل شش ماه ضمانت شرکت آروند است.

۵) کلیه لوازم جانبی از قبیل هندزفری،کیبورد همراه تبلت، قلم ،کابل شارژر و … در تعهد شرکت آروند نیست.

۶) پاسخگویی شبانه روزی برای دارندگان ضمانت طلایی با تلفن ۴۲۵۲۸۰۷-۰۹۰۲ در نظر گرفته شده است.

۷) رفع مشکل نرم افزاری تا سه ماه در تعهد شرکت آروند است.

۸)  هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده مشتری است.

۹)  در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه، آروند مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.

۱۰)  هرگونه تعمیر توسط افراد غیر مجاز ، دستگاه را از تعهد آروند خارج می­کند.

۱۱) فعال بودن گزینه (Find My iPhone) در دستگاه­های دارای سیستم عامل iOS هنگام تحویل به مرکز خدمات،دستگاه را از تعهد آروند خارج می­سازد.

۱۲) در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت دستگاه از تعهد شرکت آروند خارج نیست.

۱۳) بروز هرگونه حادثه که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات و نوسانات برق ایجاد شود مشمول شرایط ذیل می­باشد:

۱-۱۳) در شرایط فوق آروند فقط یکبار خسارت وارده را در طول مدت ضمانت تکمیلی برابر ارزش روز دستگاه و حداکثر تا میزان مبلغ مندرج در فاکتور خرید و کارت هوشمند ضمانت پس از کسر فرانـشیز و استهلاک از طریق تعمیر دستگاه، تعــویض آن یا پرداخت نقدی به انتخاب مرکز خدمات جبران خسارت می­نماید.

۲-۱۳) میزان فرانشیز خسارت جزئی ۱۵ % (حداقل ۵۰۰،۰۰۰ ریال) و خسارت کلی ۲۵ % و استهلاک ماهیـانه ۲ % است.

۳-۱۳) در صورت بروز حادثه مرجع تشخیص­دهنده تعمیر، تعویـض جزئی و تعویـض کـلی مرکز خدمات آرونـد است.

۴-۱۳) در شرایط بروز حادثه حداقل زمان ارائه خدمات (تعمیر یا تعویض) و یا جبران خسارت حداقل ۲۰ روز کاری می­باشد.

۱۴) در صورت تعویض کلی دستگاه،کارت ضمانت دستگاه معیوب باطل و با درخواست مشتری با پرداخت هزینه مصوب شرکت ، کارت ضمانت برای دستگاه جدید صادر می­گردد.

* لازم به ذکر است از تاریخ ۹۵/۱۰/۲۹ و با هماهنگی با سازمان حمایت از مصرف کنندگان و اتحادیه فناوران رایانه تهران شرایط ضمانت تکمیلی طلایی+ آروند تغییر یافته است.

جدول محاسبه استهلاک و فرانشیز

ماه های بیمهاستهلاک (درصد)فرانشیز خسارت کلی ۲۵ درصد+ استهلاک (درصد)

به موجب بخشنامه شرایط جدید خدمات پس از فروش شرکت آروند، میزان فرانشیز برای خسارت جزئی ۱۵ درصد ( حداقل ۵۰۰,۰۰۰ ریال ) و خسارت کلی ۲۵ درصد و میزان استهلاک ماهیانه ۲ درصد است. بدین منظور میزان استهلاک و فرانشیز در جدول زیر محاسبه گردیده است.

جدول استهلاک و فرانشیز

ماه اول۲۲۷
ماه دوم۴۲۹
ماه سوم۶۳۱
ماه چهارم۸۳۳
ماه پنجم۱۰۳۵
ماه ششم۱۲۳۷
ماه هفتم۱۴۳۹
ماه هشتم۱۶۴۱
ماه نهم۱۸۴۳
ماه دهم۲۰۴۵
ماه یازدهم۲۲۴۷
ماه دوازدهم۲۴۴۹
q

نام شما (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

امروزه بسیاری از شرکت ها، بودجه های زیادی را به مدیریت تجربه مشتری اختصاص داده اند و تحقیقات نیز ثابت نموده که بهبود تجربه مشتری موجب افزایش وفاداری مشتریان و در نتیجه ارائه خدمات بیشتر به مشتریان می گردد.

یک برنامه مدیریت تجربه مشتری زمانی مفهوم خواهد داشت که صدای مشتری را نیز در نظر داشته باشیم .شنیدن صدای مشتری موجب می شود که ما در خلاء تصمیم گیری نکنیم و درک بهتری از انتظارات شما مشتریان گرامی داشته باشیم.سیستم های پیشرفته امروزی امکان دریافت بازخورد از کانال های مختلف شامل،اینترنت IVR، تلفن، ایمیل و SMS را دارند.

صدای مشتری ابزار قدرتمندی است که در بهبود روابط آروند با مشتریان و ایجاد رضایت‎مندی ایشان نقش به سزایی را ایفا می‎کند.

شرکت آروند از سال ۹۳ ایجاد واحد صدای مشتری را در دستور کار خود قرار داده بود و ازابتدای آذرماه به طور رسمی این مهم را در راستای جلب رضایت شما مشتریان گرامی اجرا نموده است.

شما می توانید نظرات،انتقادات و پیشنهادات خود را با شماره گیری تلفن ۰۲۱۴۲۵۲۸ داخلی (۱۳۰-۱۳۱) با ما در میان بگذارید.

نظرات شما عزیزان ما را در پیشبرد اهداف آینده مان نزدیک تر می نماید.

روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت آروند