ضمانت نامه تکمیلی طلایی پلاس ۱۸ ماهه آروند

هیچ شرکتی در دنیا تمام خسارات و حوادث وارده به دستگاه‌های خود را تحت پوشش خدمات پس از فروش قرار نمی‌دهد. در واقع حوادث پیش آمده توسط فرد شامل خدمات گارانتی و وارانتی نیست و خریداران برای اطمینان خاطر کامل٬ نیازمند عقد قراردادهای مکملی تحت عنوان ضمانت تکمیلی هستند.

شرکت آروند به عنوان مبتکر خدمات ضمانت تکمیلی در ایران از سال ۱۳۸۹ تاکنون خدمات مختلفی را در راستای ضمانت تکمیلی و تأمین آسایش خیال مشتریان خود ارائه کرده است.

تفاوت اصلی ضمانت نامه تکمیلی طلایی پلاس با ضمانت نامه سبز آروند در این است که ضمانت تکمیلی طلایی٬ علاوه بر مشکلات خود به خودی دستگاه٬ تمام حوادث وارده توسط فرد را هم تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
همچنین شما می‌توانید گوشی‌های آیفون و محصولات سرفیس مایکروسافت که قانونی هستند (قاچاق نبوده و با گارانتی‌ رسمی خریداری کرده‌اید) و حداکثر ۷۲ ساعت از خریدشان می‌گذرد را با ارائه فاکتور خرید٬ تحت پوشش کامل ضمانت تکمیلی طلایی آروند قرار دهید.

در ادامه٬ شرایط ضمانت نامه تکمیلی طلایی پلاس ذکر می‌گردد.

شرایط ضمانت تکمیلی طلایی آروند

گارانتی-طلایی-آروند-Warranty Card - GoldenPlus

۱) دستـگاه با مـدل و مشخصـات منـدرج در کـارت هوشمند طلایـی پلاس دارای ۱۸ مـاه ضمانت تکمیلی و ۳۶ ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده است.

۲) اگر دستگاه در سه ماه اول ضمانت دچار مشکل سخت افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، با دستگاه سالم (بدون لوازم جانبی) تعویض خواهد شد .

۳) اگر دستگاه در مدت ضمانت دچار مشکل سخت افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، درصورتی که در مدت ۱۵روز کاری مشکل مرتفع نشود، دستـگاهِ جایگزین تحـویل و در صورتی که در مدت یک ماه مشکل مرتفع نشود،پس از کسر استهلاک مدت زمان استفاده توسط مشتری با دستگاه سالم (بدون لوازم جانبی) تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن دستگاه در انبار شرکت٬ با توافق خریدار با مدل مشابه تعویض خواهد شد

۴) عملکرد مطلوب شارژر و باطری دستگاه شامل ۶ ماه ضمانت شرکت آروند است.

۵) کلیه لوازم جانبی از قبیل هندزفری،کیبورد همراه تبلت، قلم ،کابل شارژر و … در تعهد شرکت آروند نیست.

۶) برای دارندگان ضمانت طلایی٬ پاسخگویی شبانه روزی با تلفن ۴۲۵۲۸۰۷-۰۹۰۲ در نظر گرفته شده است.

۷) رفع مشکل نرم افزاری تا ۳ ماه در تعهد شرکت آروند است.

۸)  هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات٬ بر عهده مشتری است.

۹)  در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه، آروند مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.

۱۰)  هرگونه تعمیر توسط افراد غیر مجاز، دستگاه را از تعهد آروند خارج می­‌کند.

۱۱) فعال بودن گزینه (Find My iPhone) در دستگاه­های دارای سیستم عامل  iOSهنگام تحویل به مرکز خدمات، دستگاه را از تعهد آروند خارج می‌­سازد.

۱۲) در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت٬ دستگاه از تعهد شرکت آروند خارج است.

۱۳) بروز هرگونه حادثه که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات و نوسانات برق ایجاد شود مشمول شرایط ذیل است:

۱-۱۳) در شرایط فوق آروند فقط یک‌بار خسارت وارده را در طول مدت ضمانت تکمیلی برابر ارزش روز دستگاه و حداکثر تا میزان مبلغ مندرج در فاکتور خرید و کارت هوشمند ضمانت٬ پس از کسر فرانـشیز و استهلاک جبران می‌نماید. جبران خسارت به یکی از ۳ طریقِ تعمیر، تعــویض دستگاه و یا پرداخت نقدی -به انتخاب مرکز خدمات- انجام می‌گردد.

۲-۱۳) میزان فرانشیز خسارت جزئی ۱۵% (حداقل ۵۰۰،۰۰۰ ریال) و خسارت کلی ۲۵٪ و استهلاک ماهیـانه ۲٪ است.

۳-۱۳) در صورت بروز حادثه٬ مرجع تشخیص‌­دهنده تعمیر، تعویـض جزئی و تعویـض کـلی٬ مرکز خدمات آرونـد است.

۴-۱۳) در شرایط بروز حادثه٬ حداقل زمان ارائه خدمات (تعمیر یا تعویض) و یا جبران خسارت حداقل ۲۰ روز کاری است.

۱۴) در صورت تعویض کلی دستگاه، کارت ضمانت دستگاه معیوب باطل و با درخواست مشتری با پرداخت هزینه مصوب شرکت، کارت ضمانت برای دستگاه جدید صادر می‌­گردد.

* لازم به ذکر است از تاریخ ۹۵/۱۰/۲۹ و با هماهنگی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و اتحادیه فناوران رایانه تهران شرایط ضمانت تکمیلی طلایی پلاس آروند تغییر یافته است.

جدول محاسبه استهلاک و فرانشیز

ماه های بیمهاستهلاک (درصد)فرانشیز خسارت کلی ۲۵ درصد+ استهلاک (درصد)

به موجب بخشنامه شرایط جدید خدمات پس از فروش شرکت آروند، میزان فرانشیز برای خسارت جزئی ۱۵٪ (حداقل ۵۰۰,۰۰۰ ریال) و خسارت کلی ۲۵٪ و میزان استهلاک ماهیانه ۲٪ است. بدین منظور میزان استهلاک و فرانشیز در جدول زیر محاسبه گردیده است.

جدول استهلاک و فرانشیز

ماه اول۲۲۷
ماه دوم۴۲۹
ماه سوم۶۳۱
ماه چهارم۸۳۳
ماه پنجم۱۰۳۵
ماه ششم۱۲۳۷
ماه هفتم۱۴۳۹
ماه هشتم۱۶۴۱
ماه نهم۱۸۴۳
ماه دهم۲۰۴۵
ماه یازدهم۲۲۴۷
ماه دوازدهم۲۴۴۹
ماه سیزدهم۲۶۵۱
ماه چهاردهم۲۸۵۳
ماه پانزدهم۳۰۵۵
ماه شانزدهم۳۲۵۷
ماه هفدهم۳۴۵۹
ماه هجدهم۳۶۶۱
ضمانت تکمیلی طلایی پلاس آروند

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام شما (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

همچنین می توانید نظرات،انتقادات و پیشنهادات سازنده خود را با شماره گیری تلفن ۰۲۱۴۲۵۲۸ داخلی (۱۳۰-۱۳۱) با ما در میان بگذارید.

نظرات شما عزیزان ما را در بهبود خدمت‌رسانی به شما و پیشبرد اهدافمان یاری می‌رساند.