ضمانت سبز آروند

ضمانت سبز ۱۸ ماهه  آروند در شرایط عدم ارائه خدمات پس از فروش از سوی شرکت‌های خارجی تولیدکننده محصولات IT ٬ به عنوان پشتیبان سوء عملکردهای ذاتی دستگاه که مربوط به خود سازنده است خیال شما را از بابت این مشکلات آسوده می‌کند. در واقع٬ ضمانت سبز تنها مشکلات خود به خودی دستگاه را پوشش می‌دهد.

اما برای اینکه خیالتان بابت حوادث و مخاطراتی که ممکن است توسط خود شما نیز برای دستگاهتان پیش بیاید راحت شود می‌توانید از خدمات جامع ضمانت تکمیلی طلایی آروند بهره ببرید.

شرایط ضمانت سبز آروند

ـ

گارانتی سبز آروند

۱) دستگاه با مدل و مشخصات مندرج در کارت هوشمند سبز، دارای ۱۸ ماه ضمانت و ۳۶ ماه پشتیبانی طبق استاندارد کارخانه سازنده است.

۲) اگر دستگاه در ماه اول ضمانت دچار مشکل سخت‌افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، با دستگاه سالم (بدون لوازم جانبی) تعویض خواهد شد.

۳) اگر دستگاه در طول ضمانت دچار مشکل سخت‌افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، درصورتی‌که در مدت ۱۵ روز کاری مشکل مرتفع نشود، دستـگاهِ جایگزین٬ تحـویل و درصورتی‌که در مدت یک ماه مشکل مرتفع نشود، پس از کسر استهلاک ۲٪ (مطابق مدت‌زمان استفاده مشتری)، با دستگاه سالم (بدون لوازم جانبی) تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن دستگاه در انبار شرکت، با توافق خریدار، دستگاه با مدل مشابه تعویض می‌گردد. لازم به ذکر است سقف تعهد مالی آروند قیمت مندرج در فاکتور و کارت هوشمند ضمانت است.

۴) بروز هرگونه عیوب فنی و ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات، نوسانات برق و هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز ایجادشده باشد، دستگاه را از تعهد شرکت آروند خارج می‌کند.

۵) عملکرد مطلوب شارژر و باطری دستگاه شامل ۳ ماه ضمانت شرکت آروند است.

۶) بروز مشکلات نرم‌افزاری تا ۱ ماه در ضمانت شرکت آروند است.

۷) هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده مشتری است.

۸) کلیه لوازم جانبی از قبیل هندزفری، کیبورد همراه تبلت، قلم، کابل شارژر و … در تعهد شرکت آروند نیست.

۹) در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه، آروند مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.

۱۰) در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره‌سریال دستگاه با سریال مندرج در کارت عضویت، دستگاه از تعهد شرکت آروند خارج است.

۱۱) فعال بودن گزینه (Find My iPhone) در دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل iOS هنگام تحویل به مرکز خدمات، دستگاه را از تعهد آروند خارج می‌سازد.

۱۲) در صورت تعویض کلی دستگاه، مدت زمان باقی‌مانده از دوره ضمانت دستگاه معیوب به دستگاه جدید منتقل خواهد شد.

ضمانت سبز آروند

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام شما (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

همچنین می توانید نظرات،انتقادات و پیشنهادات سازنده خود را با شماره گیری تلفن ۰۲۱۴۲۵۲۸ داخلی (۱۳۰-۱۳۱) با ما در میان بگذارید.

نظرات شما عزیزان ما را در بهبود خدمت‌رسانی به شما و پیشبرد اهدافمان یاری می‌رساند.